Viser innlegg med etiketten rot. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten rot. Vis alle innlegg

mandag 1. juni 2009

e-ma og sol

bø, eg vil ha e-ma. E-ma er godt og japanskt. Eg vil til Japan igjen... det var gøy der~. Eg er snart ferdig med THE HOST av Stephanie Meyer, fancy bok.

Det er sol her. Og eg skal på jobb i måro. ._. vesje!!! >.< Men eg må. Mamma er fortsatt sjukemeldt og då er det eg som må jobbe.... harr... the logic! hrenyway.. Underhald meg... eg vil sy, men mangle motivasjonen...

Eg vil på konsert.. nærmare bstemt Metal Town. Men det kjem ikkje til å skje. T-T

bah, skal eg slutte å klage no?

hah!